EL MÀRQUETING I LA COMUNICACIÓ COM A MOTORS DE TRANSFORMACIÓ SOCIAL

Adrià Fernàndez,

EL MÀRQUETING I LA COMUNICACIÓ COM A MOTORS DE TRANSFORMACIÓ SOCIAL


Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Miquel Campmany, degà del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va fer una presentació destacant la diversitat dels equips com a factor clau de la força, la creativitat i l'impacte de la nostra comunicació.

Marta Herraiz Fernández, codirectora general de REDI.LGBTI, ha explicat que la funció i els valors que promouen REDI són els de treballar per a fer que la gent del col·lectiu senti que la zona de treball és un espai inclusiu i segur i que això ajuda que les persones es sentin part de l'empresa.

Jose Luis Portela Ferrer, sènior Technical Writer a Oracle & Co-Leader de l'ERG LGBTI, va parlar de les ERG (Employee resource group). En el cas d'Oracle, ens va explicar que l'ERG on Portela treballa és OPEN i està enfocada en la inclusivitat i els aliats del col·lectiu. 

Alicia García-Raboso, responsable d'Arquitectura Tècnica a BBVA Client Solutions i Líder a BBVA Be Yourself Espanya, ens va explicar com BBVA es va adherir a REDI per impulsar una ERG sota el nom de “Be Yourself”.

Maite Mendoza Pérez, HR Business Partner de BRICO DEPOT, ens va parlar de com han creat espais segurs per a compartir experiències i col·laborar amb associacions que promouen la inclusió.

María Díaz, especialista de Diversity & Inclusion a Nestlé, va destacar els valors del respecte, els drets humans i la dignitat. L'ERG que va explicar de Nestlé és la d'“Unique & United” i ha comentat que va empènyer molt a favor del col·lectiu. Ens va comentar la importància del lema de Nestlé: 'No importa quién seas, te queremos tal y como eres.'.

Kevin De Ribes, president de Love Rights Global Organization, va comentar que la seva empresa busca sempre la unió amb marques que vulguin posar en valor el col·lectiu LGTBIQ+ i la inclusió. A més, va voler ressaltar que el que busca Love Rights és promoure que les marques i les empreses donin suport 365 dies a la comunitat.

Celia Serradilla Razola, head of Culture and Entertainment Iberia & SE de Diageo, va parlar del cas d'èxit total de JB titulat "Orgullo de pueblo". Ens va explicar que es van adonar que només un 13% del col·lectiu LGTBIQ+ vivia a zones rurals i que molts havien de fer un “sexili”, és a dir, abandonar el seu poble o ciutat a causa de la discriminació o LGTBIfòbia que patien en el seu entorn . 

Azahara Cavanillas Mora, cluster Director of Màrqueting de Kimpton Hotels & Restaurants, va destacar que Kimpton, des dels seus inicis ha donat suport al col·lectiu i que sempre ha prioritzat la integració, el bon tracte i el fet que els seus empleats estiguin treballant de manera còmoda i segura.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies